Lite lättare

Idag Torsdag och livet känns plötsligt lite lättare ;o) Kan bero på att mina kära söner valde att sova till 8 imorse och inte till 5 !!!! Så skönt att få sova :o)
Idag har vi inget planerat mer än att gå ut i fina vädret. Ska ordna lite picknick här i parken utanför tror jag eller också drar vi ut till bomstad. 

Ikväll ska jag träna. Har kommit igång nu och det känns super ! Nautilus är verkligen min melodi ;o)

Imorgon är det fredag och då ska jag ut med en barndomskompis. Var 3,5 år sen då vi var ute sist så det ska bli jättekul !
Hoppas vi får hålla oss friska. Brukar alltid bli sjuk när det närmar sig nåt man sett fram emot. Men än så länge så är jag på benen ;o)

Ha det

/M

Kommentarer
Postat av: K

Varför kan du inte gå ut på lördag maria???? sträng

2009-04-23 @ 20:22:00
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Fäni

du är duktig du! =)

2009-04-24 @ 14:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0