sliten

Igår och idag har jag känt mig fruktansvärt sliten. Vill bara stänga in mig nånstans och gråta. Vill inte vara hemma med barn längre.
Jag vill ut i arbetslivet och träffa vuxna människor och slippa allt gnäll här hemma. Just nu är båda barnen sjuka så det gör ju sitt också :o(
Till sommaren har jag varit hemma i 3 år !!! Fatta det är lång tid det. Självklart är mina barn det bästa som har hänt mig och min sambo men samtidigt så behöver man lite distans till det nån gång också.
På fredag så är det meningen att mormor o morfar ska vara barnvakt. Men vi får väl se hur det blir om de blir bättre eller ej.
N ska på innebandy hela lördagen och fest på kvällen.

Ikväll ska jag på barnklädesparty hos P. Har aldrig varit på ett sånt så det ska bli kul :o)

/M


Kommentarer
Postat av: K

Stor KRAM!!! Är också trött på att vara hemma, man FÅR säga det!! Inget konstigt att vilja ha sitt vuxenliv tillbaka... Hoppas kottarna kryar på sig, och att Niklas kommer hem NU och avlastar dig. Vet hur det är!! :(

2009-04-22 @ 13:02:40
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0