Fika med S

Igår var jag på waynes coffe och fikade med självaste S. Min sambos brors flickvän :o)
Pratade en hel massa och käkade en jättegod brownie..yummie !!

Efter några timmar så bar det av hemåt för lite kvällsmat med lilla familia.

Idag ska jag och emil till D o H och hälsa på. Skönt att få lite "egentid" med storebror.
Märker ju att han blir lite avundsjuk då och då när jag bär omkring på lillebror vilket inte är så konstigt för han var ju trots allt först ut ;o)
Sen har han tjatat en hel del om D så detta har han verkligen sett fram emot. Var jättelängesen som vi sågs. Förkylningar har satt käppar i hjulet men nu verkar det som om alla är friska :o)

Gud vad fort det går med barn nr 2. Han blir snart 7 månader !!!!! Vi hinner knappt med. Men det är hur kul som helst och hur jobbigt som helst vissa stunder ;o)
De som säger att det knappt bli nån skillnad alls med mer än ett barn LJUGER !!
Fast det beror ju på hur stor åldersskillnaden är också...

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0