Vilken dag !!!!


*Uppstigning 06:30 ( grymt seg och tung i huvudet)

*Frukost

*Lämna emil på dagis 09:00

*vidare till J för att låna gps

*Hem till mamma och lämna elias

*vidare till Örebro för att kika på ett par bilar (utan tonade rutor) ;o)

*Körde fel i Örebro och blev en timme försenade

*Blev inget bilköp och tur var väl det ! Konstig bilhandlare. Om N hade fått välja så hade vi köpt den men jag kände mig inte nöjd så det blev inget med det.

*Tillbaka till Karlstad lite stressade (N börja jobba och E skulle hämtas på dagis)

*Blev stoppade i poliskontroll

*Till mack och tanka bilen

*Lämna av N på jobbet

*Vidare till Dagis

*Åkte drive in på Mc donalds (ingen mat på hela dagen)

*Hem till mamma

*Slutligen till Bergvik och till apoteket

*Hemfärd

*Killarna somnade runt 21 !!!

*JAG ÄR TRÖTT

Imorgon blir det titt på ännu en bil *hoppas* *hoppas* den uppfyller mina krav ! :o)

Kommentarer
Postat av: K

Åh vad kul!! Bilköp - vad är ni ute efter??

2009-03-20 @ 19:56:10
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: K

Och just det...va f-n Maria, ni måste ju ha tonade rutor, annars tvingas ni ändå köpa ny bil igen innan Kolmården. Hehe.

2009-03-20 @ 19:57:03
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0